Voor wie?

     

     

    Biologica heeft een breed aanbod. De verschillende onderdelen hebben echter wel een specifieke scope en bekrachtigen elkaar. Herken je je in een van onderstaande onderwerpen en wil je weten of ik wat voor jou of u kan betekenen? Lees dan verder of neem contact op.

     

    Persoonlijke ontwikkeling jongeren/volwassenen:

    • Je vindt het het moeilijk om je emoties te uiten.
    • Je vindt het moeilijk om keuzes te maken.
    • Je vindt het lastig om in een wereld met sociale druk dichtbij jezelf te blijven.
    • Je wilt leren omgaan met bepaalde emoties.
    • Je merkt dat je steeds over je eigen grenzen gaat of laat gaan. 
    • Je hebt het gevoel dat je niets goed kan.
    • Je bent onzeker en wilt graag meer zelfvertrouwen.
    • Je loopt zelf of je kind loopt op school tegen een ontwikkelingsblokkade aan.
    • Je bent op zoek naar handvatten om verder te gaan in je persoonlijke ontwikkeling.
    • Je wilt inzicht krijgen in je onbewuste kwaliteiten en talenten.

     

    Authentiek leiderschap:

    • Je wilt inzicht krijgen in je leiderschapskwaliteiten.
    • Je wilt meer zelfvertrouwen ontwikkelen.
    • Je wilt erachter komen wat voor leider je bent.
    • Je wilt je gaan ontwikkelen in een leidinggevende rol, maar bent hier onzeker over.
    • Je krijgt feedback over je rol als leidinggevende en wilt hier iets mee.

     

    Hoogbegaafdheid:

    Uitdagingen op het gebied van hoogbegaafdheid kunnen spelen op persoonlijk vlak, maar ook op beleidsmatig vlak. Voor beiden kun je terecht bij Biologica. Voor persoonlijke uitdagingen verwijs ik je door naar de onderdelen Persoonlijke ontwikkeling en Authentiek leiderschap.

     

    Op beleidsmatig vlak kun je denken aan de volgende onderwerpen:

    • Je wilt inclusief onderwijs ontwikkelen waarin hoogbegaafdheid een plek krijgt.
    • Je wilt hoogbegaafde collega's en leerlingen herkennen en in hun kracht zetten.
    • Je wilt je collega's uitrusten met meer kennis over hoogbegaafdheid.
    • Je wilt hoogbegaafdheid bij je leerlingen eerder herkennen, signaleren en er iets mee doen.x